Snart halvvägs in i maj, kan ni tänka er? Första examinationen är avklarad, andra är påbörjad och redovisas nästa vecka. Det känns, just nu, väldigt bra! Den tredje är lite oroande och den fjärde är definitivt oroande, men det blir säkert bra det också. Idag börjar mitt första halvpass klockan 18.00 till klockan 11.00 imorgon, det känns spännande men också nervöst! Faktiskt bra att det blev halvdag som var första ensamma passet, då får man känna på det lite. Men det verkar bli lugnt på kvällen, så som jag förstått. Lite tv, lite stryka, hinna med lite plugg, lite umgänge för att sedan bli lite sovadags! Så innan 18 skall jag skriva på lite plugg, alltså utveckla loggboken lite för att ha ytterligare ett samtal med A. Jag har nämligen samtalsövning och jag valde A, rätt så skoj! Han blir nog även den jag gör sista uppgiften om! Men där är vi inte ännu!

Jag bokade nyss bord på Mimos inför kalaset, vi blir hela 16 personer! Hujedamig! Jag skall fråga om man inte kan få det "kalas"pyntat eller något, det skulle vara fint tycker jag! Men skönt att ha bordsbokningen färdig så att man har något mindre att oroa sig för, haha! Den 27e blir det Enköping för att fira mig, bror, mamsen, morsdag och säkert lite A, om vi inte klämmer in det senare i juni. Eventuellt kilar jag iväg till Stockholm den 23e för att fira brorsan med vänner, det skulle vara riktigt skojigt, men det beror mycket på skola helt enkelt. Det visar sig! För tillfället känner jag mig väldigt effektiv, faktiskt! Den 29e kommer även J så det blir en kväll att umgås med honom innan kalaset, himla skoj!

Jag har även fått skriva upp mig på olika dagar jag vill jobba i sommar, så nu är det bara att köra på. I juli är det hela elva pass, och i juni är det nog nio stycken, tror jag. Dessvärre inte så mycket nu i maj men man kan hoppas att folk vill byta lite eller så! Hade helt enkelt varit kul att börja tjäna lite redan nu, dels får vi ju inte hela CSN denna månad men dels så man kan lägga undan för spar&hund! Dock behöver vi ju inte betala hyra dom kommande två månaderna, så det är ju toppen! Men det blir nog bra i slutändan, bara att jobba på!

Nu är det på gång med kryssningsbokning! Kära mamsen fyller 50 år så hela familjen åker på en 22timmarskryssning! Det ska bli kanonkul, tycker jag! Snart är det bokat och vi åker då den 12e juni som är mamsens födelsedag, det blir middag, spa och myspys! Perfekt för mig och A också, att komma iväg lite och njuta. Lagom mellan bådas födelsedag också! Det ses fram emot!

Men nu skall jag fortsätta att skriva lite innan jag stjäl A från sitt plugg för ytterligare ett samtal! Toppitopptopp. ha det bra chickuns!



Voffar! Mys!
 

2 kommentarer

147

25 Nov 2022 07:45

Hi, I ddo think this is an excellent weeb site. I stumbleduponn it
;) I will come back yet again sionce i hhave book-marked
it. Money andd freedom is the best way tto change, may you be ricdh aand conhtinue too hel other people.

402

25 Nov 2022 08:55

Right herte is tthe perffect sitte forr anone who wishes to find out about this topic.
You realize so mych iits almost tough to arggue wiuth yoou (not that I reaslly
wull need to…HaHa). You definitely puut a fresh spon on a topic which
hass been discussed for years. Greawt stuff, just wonderful!

Kommentera

Publiceras ej