Allvarligt talat! Jag har kollat lite inspirationtillhemmet-bloggar och jag kan knappt bärga mig innan vi har en stor lägenhet som vi kan inreda hur mycket som helst, för det finns plats! Här, i det lilla krypin som jag ändå älskar, finns det inte så mycket plats för sådant! Så inredningsbloggar just nu är vad jag kikar på, hur fint som helst! Vill ha det vitt, ljust, luftigt. Mitt drömhem har alltid varit vitt, blått och svart. Det finns inget jag hellre vill ha än det!

Tänk er en vit fluffig matta, blåa lakan, kanske några svarta inredningsprylar, lite fin blå inredningskudde.. Åh ja, jag vet inte vad men det spritter i kroppen på mig! (haha...) Sedan har vi fantiserat lös för vårt framtidshus som ska ha walk-in-closet för honom och henne i samma och dubbla handfat i badrummet, praktiskt när man har bråttom, haha!





 
Titta! Hur fint är inte allt det där? Fast kanske lite ljusare i badrummet så man blir happy! Oj oj så man kan fantisera sig glad, det är otroligt! Hihi! Men nu ska jag äta vidare på min kvarg, jag har nämligen kört ett tricepspass idag, sooom jag ogillar triceps! Dom är nästan obefintliga och därav så himla tråkiga att arbeta på, även fast jag borde lägga ner mer tid på dom... Nåja, bara köra på! Sedan blir det lite matlådor som ska göras och vidare till skolan för gruppträning till musik.. Hohojaja!

Puss och hej på er, be happy! ♥

Kommentera

Publiceras ej