Nu är jag hemma igen efter lite Budapest! Jag fick med mig två söta klänningar till sommaren som blir perfekt när vi ska vara i Hällevik samt lite fina nya underkläder. Alltid lika kul med nytt i garderoben! Dessutom! Precis innan vi åkte till Budapest fick vi veta betygen för labbrapporten och hör och häpna! Jag fick VG! Då var jag en lycklig liten flicka kan jag säga. Så himla kul! Nu sitter jag här och dricker kaffe medan jag pluggar lite inför dagens seminarium. Ena delen av mig är nervös den andra är väldigt lugn.. Jag tror att den nervösa delen av mig undrar hur dom betygsätter från U-VG på ett seminarium, hujedamig-vadläskigt!!

När jag kommit hem ska jag tvätta (jaa, A, jag ska tvätta!!) och pallra mig till gymmet, som jag tänkte göra imorse men träningsvärken var alldeles för stor så blir nog bara ett pass idag ändå! Ja, något måste jag ju fördriva tiden med medan A är i Spanien. Men på fredagnatt kommer han hem till mig, som jag har längtat! Nästan två veckor utan honom blir det då och jag tycker det är hemskt, faktiskt...

När jag kommer hem till vårt lilla krypin är det helt tomt (och säkert mer stökigt..) och ingen som sitter i soffan och väntar på mig. Åååh, blä säger jag bara!! Ibland känner jag mig så fjantig över det faktum att jag just är sååå fjantig när jag är utan honom. Men vad ska man göra? Nu vill jag bara aldrig vara utan honom, och så enkelt är det!

Nåja, nu ska jag fortsätta läsa på lite här om... vad vet jag inte exakt ens själv, men läsa blir nog bra! Sen när dagen har gått förbi är det en dag mindre tills, ja ni vet.. Han är hemma! Yuppiii! Tack och hej, små kycklingar!

Du är så knäpp, och jag älskar dig för det! ♥

Kommentera

Publiceras ej