Ja, nu är han hemma min lille A! Efter alldeles för lång väntan trillade han in här fredagnatt, nyklippt med solblekt hår, brun och snygg som bara den! Ack vad mitt hjärta blev förälskat på nytt! Nu har han varit här ett par dagar och jag har ännu inte vant mig vid värmen och lyckan av att somna och vakna bredvid honom. Så himla skönt att han är hemma minsann! Och snart, på fredag mer exakt, åker vi till Stockholm på en efterlängtad spa-weekend! Det ska bli sååå himla skönt och härligt att åka iväg en helg, dessutom ska vi äta på världens godaste Ramblas med bror&fru!

Men innan dess skall en inlämning lämnas in och en redovisning göras, så det mer fokus på det! På torsdag ska jag och André utföra ett yogapass för våra klasskamrater så imorgon skall jag öva på det och på min del, d.v.s. öva på att behålla lugnet och prata långsamt och sansat... Aj aj! Det blir en tung övning! Men man får kämpa på!

Ikväll är det faktiskt lite Twilight som ska kikas på med min A när han har kommit hem från sin träning. Mycket plugg idag. Vi kom upp väldigt tidigt idag för att pallra oss till gymmet och sedan fortsätta dagen med lite pluggande. Jag har även försökt mig på Flygande Jacob och det var väl helt ok, inte lika gott som Lenitas men ändå helt ok! Nu ska jag skriva något litet till innan Twilight kommer igång och han kommer hem!

Inte någon jättekul uppdatering men något i alla fall. Har ju varit alldeles för upptagen med att kika på min kärlek i förundran! (Nästan helt sant alltså...) Puss på er kycklingar!

♥ Du gör mig lyckligast i världen!

Kommentera

Publiceras ej