Det är så himla skönt att sova ut och sova länge. Dessa dagar som vi har workshops och sådant börjar vi klockan ett. Man hinner med en lugn och stor frukost och dessutom kanske ett litet pass med en skön lunch och så iväg till skolan. Jag menar... vad mer önskar man sig? Visst slutar vi sent som fem på eftermiddagen men dessa dagar har inte det gjort någonting! (Jag har ju ändå ingen som väntar på mig hemma.. snyft!) Sedan har vi från 8 en morgon med koncentrationsträning och lite frigörande dans, hur hard core låter inte det?!

Nåväl. Idag ringde klockan vid 10.00 och jag låg och snoozade för mig själv (utan mobilen, A!) fram till halv ungefär innan jag gick till affären, och hör och häpna! Kycklinglever á 500g för tio ynka kronor! Kan säga att jag köpte på mig några stycken! Kycklinglever är nog bland det godaste... och vilken resa till ens barndom! Faster gjorde alltid kycklinglever och vi älskade det, sedan en dag lurade hon oss och gjorde lever från något annat djur för att se om vi märkte skillnad. Och oj! Det var verkligen inte våran cup of tea så att säga. Men hon fick sig ett skratt!

Idag ska jag som sagt sitta och läsa hela dagen, sedan skall jag göra mat till mig och Rant för han kommer på besök och ska äta lite här! Alltid kul med lite sällskap när man ska äta! Det blir även perfekt middag inför mitt benpass som jag siktar på ska vara ruggigt hårt idag! Min, för tillfället, träningspartner Mattias agerar extra belastning och jag har gett honom order om att det ska vara tungt idag!

Nåväl! Idag känns som att det kan vara en bra dag, mycket planering och det gillar jag. När det blir på detta sätt! Läsa läsa, städa lite, börja göra mat, äta mat, hänga, träna, äta, sooova! Så bäst att påbörja det första; läsa!

Tack och adjö för idag, stay happy o.s.v.
Puss kycklingar!

Kommentera

Publiceras ej