Så bra gick det att komma ihåg dessa positiva uppdateringar varje dag! Men jag gör för gårdagen nu!

3 bra saker (igår):
- Kycklinglever fick jag äta mig mätt på, ack så gott!
- Ökade vikter på höftjucken, och känner att jag klarar mer om det inte vore för bröstsmärtorna... MEN ÖKADE ÄNDÅ!
- När onsdagsnatten närmade sig insåg jag att det är ynka 2 dagar kvar (nu bara 1) tills A kommer hem!

3 bra saker med mig:
- Håller godissuget i schack, känns det som åtminstone!
- Är nervös inför dessa uppgifter men har stark inställning att göra det bra och ordentligt!
- Jag blir starkare och vågar testa mer!

Så! Men för idag så har jag hunnit med ett bicepspass och det gick bra! Jag är så dålig med kontakt på biceps men jag körde slut på mig med negativa cable-curls. Perfekt sätt för exhaustion då jag kan hjälpa upp med andra handen när det är för tungt och hålla emot, även om vikten är tyngre än jag vanligtvis orkar. Perfekt! Sedan har jag skrivit klart lilla uppgiften för idag och ska läsa lite om gruppträning till musik. Sedan åka till Lugnet och ha en liten workshop i 4 timmar, oj oj!

Men nu ska jag läsa vidare och kanske hinna mig på att skriva något, vem vet!
Tack och hej för nu! Pusseluss!

Kommentera

Publiceras ej