Ja, nog var det länge sedan jag skrev minsann! Som vanligt sker detta, eller hur? Nåväl! Nu blir det säkert lite mer, när A har åkt hem till Blekinge. Usch vad det är ensamt och tråkigt... Har hunnit med att gråta både en skvätt och två, men försöker vara produktiv istället och inte tänka på att jag måste vara utan honom i över en månad. (Mord....) Jag har istället skrivit på hemtentan och tränat. Ikväll är tentan klar och det blir ett till träningspass och så kebab med Mattias, då får jag lite att göra i alla fall! Dessutom har vi äntligen fått betyg på en inlämning för .. 2(?) kurser sedan, hör och häpna; VG! Supernöjd. VG på inlämningar innan vilket alltså betyder att jag har ynka två inlämningar till att få ett VG på så har jag fått högsta betyg inte bara på varje kurs utan på varenda moment man kan få VG i. Så nu har jag det som mål och ska göra mitt bästa!

Från det ena till det andra. Jag fyllde år här om dagen och blev väckt med lite sång och frukost på sängen samt massa presenter! Vilken lyllo mig va? Ett fint halsband från A's farmor och nattlinne, rosor samt en dag i Köpenhamn i augusti av A! Vilken tur jag har som har en sådan snäll och bortskämmande karl! Dagen efter åkte vi till Enköping och åt massa mat, fick maassaaaa presenter och strosade runt i lilla Enköping. Det var himla mysigt! När vi kom hem var vi helt slut och somnade fort som attan. Så igår har vi skrivit på hemtenta, plockat massa här hemma inför flytten i sommar (åååhååhååå!!!) och lite sådär. Idag åkte han hem som sagt och jag är kvar här ytterligare några dagar innan det bär av till Enköping för mig.

Inför den nya lägenheten har vi planerat in massor. Bland annat ska vi göra egna bokhyllor och sängbord, hihi! Det blir nog himla kul! Sedan har vi köpt soffa och sängram, madrasser och sådant köper vi på Ikea och byrå får vi i present av min kära mor! Vi har inte en men två stycken tv-apparater så i det tredje rummet som är gäst/spelrum blir det en tv, två XBox och en bäddsoffa m.m. Alltså tror jag det blir kanon! Matbord och stolar får vi från A's far så det blir frukostar i köket och inte framför tv, kvalitetstid är bra tid! Pontus gav även mig (oss) en tavla där det står "and they lived happily ever after" som vi ska ha ovanför sängen på en egengjord liten hylla. Så jag tror detta kommer bli kanon! Oooch så sista grejen som vi planerar är att fixa ett kollage på 150 småbilder sedan vi blev tillsammans och vidare. På oss, familjer, kompisar och liknande, som vi tänkte ha i vardagsrummet. Jag tror det kommer bli såååå fint, och verkligen personligt! Längtar!

Men i alla fall, innan jag kilar iväg skall jag ta över saker från min lägenhet hit så vi bara kan komma i sommar och packa in saker och in i nya lägenheten. Men det är så himla fullt här så det fick vänta en liten stund extra så jag kan ha plats att röra mig på. Jag ska också försöka packa ned så mycket som möjligt här i vårat krypin. Ska försöka hitta lite fler flyttlådor, minst en till, så jag kan packa ned saker från kökshyllorna. Nåja. Det var väl planeringen hittills. Skriver väl mer igen så småningom! Tack och hej!

:)

Kommentera

Publiceras ej