Ja då var fredagen över och vi är redan inne på lördagen (hej hej Captain Obvious). Vi klarade examinationen igår, den var enklare än jag trodde och jag brusar som vanligt upp mig mer än nödvändigt. Men så är det! Det betyder att vi tar sikt på hemtentan och nästa praktiska examination inne i denna hektiska helg. Jag och R har idag hunnit vara till en jaktaffär i Borlänge där han gjorde av med lite pengar på åh så stiliga saker! Jag suktade i vanlig ordning efter kläder, denna gång var det en fantastisk jaktväst samt jaktset på jacka och byxor. Hur härligt material och färg som helst, dessutom billigt då det var barnstorlekar (älskar att vara liten!) så jag tror nästan att jag köper in det inom kort. Kanske.. Nog vill jag, i alla fall.. Västen skulle jag köpt om det inte var så att den kändes lite, lite, för stor tyvärr. Men bara att leta vidare! Snart ska jag på picknick också då vädret faktiskt är väldigt mysigt, det blir att sitta vid vattnet!

Imorgon är det som nämnt minkjakt (ack vad jag hade velat ha den där jackan då va!) men också föreläsning/seminarium samt plugg!! Icke att förglömma detta pluggandet, eller hur? Veckan fortsätter i full kareta med pluggandet, skrivandet och på tisdag ska jag även till Frösunda om personlig assistent och träffa lite folk. Så förhoppningsvis funkar allt bra och jag har ett sommarjobb i Falun som kan påbörjas redan nu med två brukare. Håller tummen att allt funkar finfint!  Nu är det bara 10 dagar kvar sedan bär det av till Norrtälje; ack så hundsuktande jag är nu. Det blir inte mindre, bara mer. Vi, jag, håller tummen att det kommer hända något inom kort. Men visst är det mycket att tänka på men snart får det fasiken hända något! Heja heja!

Det blir ett kort inlägg idag för nu måste jag börja packa ned lite picknick i väska så jag kan kila iväg snabbt! Men det var lite av dagen och nu kan ni inte tycka att jag uppdaterar segt för nu är det faktiskt nästan dagligen! Man får hoppas att det håller i sig, annars; njut så länge det varar Chickens!

Hejsvejs!

Kommentera

Publiceras ej